Beyza

Beyza
@Beyzuus
Bir kırmızı,bir karanlık içindeyiz Kırmızıyı ben çözerim,karanlığı kim süpürür bilmem
Sürekli gitmek istemek de, bir yerde, hiçbir yerde olmak istemek değil mi?
Sayfa 53·Kitabı okudu
Reklam
Her şey geçiyor. Hiçbir şey geçmese de.
Sayfa 49·Kitabı okudu
"Dünya nasıl olması gerekiyorsa, öyle. Kendi kendini kurtarmayanı hiç kimse kurtaramaz. "
Sayfa 49·Kitabı okudu
"Ve yaşam yalnız rüzgar, yalnız gökyüzü, yalnız yapraklar ve yalnız hiçti. "
Sayfa 39·Kitabı okudu
Yaşamı büyütmek, kendimce geliştirmek, derinleştirmek, genişletmek, rüzgarlarla estirmek, yağmurlarla yağdırmalıyım.
Sayfa 33·Kitabı okudu