Beyza Taşdemir

Beyza Taşdemir
@Beyzztu
Oysa sevinç gözyaşları bütün endişeleri silip götürmüş ve onları hiçbir şeyin olanaksız olmadığı bir doruğa yüceltmişti.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Şu anda vedalaşmak hiçbir yeni duygu getirmiyordu.
Varoluşun kendinde hiçbir korku ya da hiçbir örtülü yan yoktur, bu korku ve tedirginliği yaratan yaşamak eylemidir.
Gerçek tehlike yaşama eyleminin ta kendisidir. Hiç kuşkusuz, yaşamak, varoluşun farklılaştığı bir kargaşadır. Fakat varoluşu her an aslında olduğu düzensiz haline çözümleyip ortaya çıkaran endişeden hareketle, her an ilk kargaşayı yeniden yaratmaya çalışan kaçık bir eylemdir yaşamak.
Bu dünyanın üzerine boydan boya yapıştırılmış bir 'olanaksızlık' etiketi vardır. Ve bu etiketi yırtıp atabileceklerin sadece biz olduğumuzu aklından çıkarma.