Sevgili kendim’e;
Bugün takvimler 08/09/2024’ü gösterirken yeniden yaşama dürtüsü ile var olmak istediğimi fark ettim. Kendi içimdeki savaşıma farklı çerçevelerden bakabilmeyi seçtim.
Henüz yaşım 19!
gerçekten bu hayatta değer verdiğim insanın
“Ah Ebrar’ım neler yaşamışsın bunca zamandır” dediği noktaya kadar geldim.
Yaşadım.
Burayı kendim için bir şeyleri başarmak adına kullanacağım. Rica ediyorum kimse rahatsız olmasın ve umursamasın beni. Sizler rahatlıkla nasıl kullanılıyorsa okuyun ben de her canlı gibi birer toz tanesi misali uçup yok olacağım bu evrenden ve buradan, o zamana kadar burada kendi başarımı belki mutluluğumu belki her neyse işte kelimelerle boğuşacağım. Okuma alışkanlığımı, zihnimi tekrardan açabilmeyi ümit ediyorum, işte…
İnsanların canlarının hiçe sayıldığı bir dünya da ne çocuk ne kadın ne canlı olarak yaşamanın zor olduğu bu zamanda umutlarımız ve elimizde kitaplarımız da yaşamaya çalışıyoruz.
Başarılar.
Hep mutlu olun.
Olalım.
Biz bunu hak ediyoruz.