Yangınlarını başkalarının suyunda söndürmektir kullanmak.hic düşündün mü, sen onun suyuna gittin ama o senin suyuna gidebildi mi.! Herşeyin bir karşılığı olmalı evet ama en çokta sevginin olmalı... Gerisi lûzumsuz . Menfaat varsa içinde işin, herşey berbatlasıyor . Yaşamak bile....