Sevil

Sevil
@Bidolumavi
İnandırıldıklarımıza ters düşen şeyleri kavramakta zorlanıyoruz....
Kalbin dişisi , erkeği olmaz. İnsan insanı, insanda tanır . Dücane Cündioğlu
Reklam
Bazılarımız şiirlere , şarkılara , filmlere , kitaplara tutunuyor. sanırım artık insan tutunamıyor insana .!
Sıradan bir hayat en iyisi, Onunla savaş , bununla mücadele et derken sonunda hayatından oluyorsun .
Yangınlarını başkalarının suyunda söndürmektir kullanmak.hic düşündün mü, sen onun suyuna gittin ama o senin suyuna gidebildi mi.! Herşeyin bir karşılığı olmalı evet ama en çokta sevginin olmalı... Gerisi lûzumsuz . Menfaat varsa içinde işin, herşey berbatlasıyor . Yaşamak bile....
Hissedilen herşeye cümle kurulamıyor...
Reklam