Aşk fedakarlıktan ve sadakatten oluşmalı bence.Aşk illa bir insana karşı da olmayabilir.Bir hayvana bir fotoğrafa,bir yaratıcıya,veya bir kitaba,nesneye vs olabilir.Aşk öyle bir iki günde bitmez,uzun sürer.İmkansızlıklar,engeller olsa da birlikte aşılmalı.Umarım herkes aşk'ı tadabilir.