Tüm kitap boyunca sanki konuşmacı, soruları soran benmişim gibi hissettiğim; kimi anılarda göz yaşı döktüğüm, kimi yerlerde ders aldığım ve okumanın yazmanın kıymetini bir kez daha ne kadar önem arz ettiğini anladığım bir kitaptı benim için. Hayatta zorluklarla karşı mücadeleyi, tecrübelerini, güzel hatıralarını paylaşan güzel insanları dinlermişcesine okuduğum, çok samimi bir kitaptı. Herkese tavsiye edilir.