Sakinleştim🌼 hayata, her şeye, olanlar karşısında tepkilerimde... Her şey olacağına varıyor nasıl olsa. Stres olsan da üzülsen de, sen sabret, çabala, duanı et, şükret... Senin olan sana gelecek💙🌼
Ve unutma temiz beden, temiz düşünceler, sağlıklı stres yönetimi🙋
Ben, derdimi sevmeyişin çilesini çekmekteyim şimdi... Sen kazandın ben kaybettim...
Gelir misin? Seni hala ilk arzu kadar güçlü, son arzu kadar hasretle bekliyorum... Ne olur gel...