Kudüs'te puslu bir yaz yaşanırken, bu puslu yazın hiç bitmeyen tozlu havadan ibaret olmasıdır. Zalimin yaptıklarına bu kadar seyirci kalan biz müslümanlar birlikteliğimizi Uhud, Bedir ve Hendek gibi kurabilseydik zalimin sesi bile çıkamazdı... Ama gel gör ki ey kardeşim zalim yine yaptıklarını sanki çok güzel bir şey yapmışlar gibi biz müslümanlara bile bile göstermekteler.... Ya Filistin'de ya Suriye'de ya Irakta olanlara ne demeli var mı ki farkı? Ben bulamıyorum bir fark... Yine esirler zulüm görenler benim müslüman kardeşim:( Biz birlik olmadan bu böyle devam edecek mi diye sorulara gebe aldık. Evet kardeşim böyle devam edecek senin birliğin yoksa . Mülümanın birliği kendisinde uyandırmalı ki birleşen eller islam'a ELİF gibi dik, davasına VAV gibi olabilmeli.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
GÖZÜMDE UYKU YOK!🇵🇸🥺😞
"Bu dünya çocuklara göre değil !" Büyümek lazımdı...Nasıl da ağır, nasıl da sancılı bir çağa denk gelmiştik böyle ?
Rabbim, yüreğimi nereye koyacağımı şaşırdım; hangi yöne dönsem zulüm, hangi yana baksam biçâre çocuklar... Nereye yetişeceğimi bilemeden yürüdüm, düştüm, koştum...
Koşup geldim,
Derbeder koşup geldim Rabbim...
Sana sığındık... Zalimlere fırsat verme ne olur... Ne olur bu dünyada bizleri tek başımıza bırakma...
Sen şifâ ol, mahzun yüreklerimize...