“Neyi arıyorsan sen osun,” der Mevlânâ…
Zulmün peşindeysen zalimsin, aşkı arıyorsan âşık… Elinden tuttuğumuz her sevgili, bizi sürükleyip, kendi
içdünyamızın derinliklerinde bir keşif gezisine çıkarır.
Her ilişki, benliğimizde bir kazıdır aslında, her sevda ruhumuzun bir başka yüzü…
Her aşkta kendimizi ararız; o yüzden bulduklarımız, benzerlerimizdir.
Fotoğraflarını yan yana koyun sevdiklerinizin ve
dikkatle bakın yüzlerine, onların suretlerinden kendi yüzünüz bakacaktır size…🍀🍀