Bilge Demirtaş

Bilge Demirtaş
@Bilgemiyim
“Bazen kötüler,nadiren de iyiler kazanır. Çoğunlukla herkes kaybeder.”
Bir şey bilmemek ne kadar huzur vericiydi aslında ve her şeyi bilmek ne kadar da içinde boğulunan bir lanetti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aklıma geliyor işte,gözlerine bakarak söyleyemediğim ve aslında kalbimin duymasını da istemeyip ağırdan kendi kendime fısıldadığım,onun için ona değil ama bütün kainata sarfettiğim son sözlerim..

Bilge Demirtaş

, bir kitap okudu
Puan vermedi·177 syf.·
2023 2. kitabı
M.T.
8.5/10 · 115 okunma
Hiç olsaydın da, hiç olmasaydın… Elveda sevdiğim…
“Elinde olsa cesedim bile sizden kaçardı.”