Bilge Demirtaş

Bilge Demirtaş
@Bilgemiyim
“Bazen kötüler,nadiren de iyiler kazanır. Çoğunlukla herkes kaybeder.”
-Bazen çekip gitmeyi düşünüyorum, dedi Babi. -Nereye? -Unutmanın kolay olacağı bir yere.
Sayfa 153 - Everest Yayınları 46. Baskı·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevgim acıyor Kimi sevsem Kim beni sevse
Sayfa 87·Kitabı okudu
Edebiyat
Ait olduğu yeri bulamamıştı...
Sayfa 276
Sevildiğini sanmış ve yanılmış olmaktan çok utanıyordu. Ölebilseydi eğer bunu tercih ederdi.
Sayfa 49 - Can Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Önceleri pek farkına varılmaz. Günün birinde insanın canı artık hiçbir şey yapmak istemez. Hiçbir şeyle ilgilenmez ve kurur gider. Üstelik bu isteksizlik geçici değildir,hatta giderek de artar. Günden güne,haftadan haftaya daha kötü olur. İnsan kendinden hoşlanmaz,sanki içi bomboştur ve dünyayla bağdaşamaz. Sonraları bu hisler de kalmaz ve hiçbir şey hissetmez olur. Bütün dünyaya yabancılaşmış ve hiç kimse onu artık ilgilendirmez olmuştur. Ne kızgınlık duyar ne de hayranlık. Ne sevinmesini bilir ne de üzülmesini. Gülmeyi de ağlamayı da unutmuştur. Böyle bir insanın içi kaskatı kesilmiştir. Artık hiçbir şeyi ve hiç kimseyi sevemez. Bu durumda, artık hastanın iyileşmesine olanak yoktur. Geriye dönüş kalmamıştır. Bomboş, kül rengi bir yüzle ve nefretle çevresine bakar.