Ömür Hanım

Ömür Hanım
@Bilgi_bulutu_
Yol kısaydı, Ama; İz bıraktı...🍂 Ömür Hanım
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaç dua sonra geleceksin bilmiyorum ama gel...🍂 Ömür Hanım
1000Kitap
Yanında olmak isteyipte olamadığım bir gün daha bitti. Şimdi sen söyle ; Ben bu şehrin neresine sığayım...🍂 Ömür Hanım
1000Kitap
Bu hayat bana çok isteyip heves ettiğim ne varsa; Boynumu bükük yanından geçip gitmeyi öğretti... Ömür Hanım
1000Kitap
Neyi anladım biliyor musun? Ben senin hayatında hiç olmamışım. Sen birilerine kırılıp bana sığınmışsın. İşte o kadar...!🍂 Ömür Hanım
1000Kitap