Erkek karakter kötü ama romantize edilmiş. Kadin karakter güçlü "güya" ama aşırı saf gösterilmiş. Aralarında aşk var ama kadının bir sey bilmiyorum tarzi tavırları beni cok rahatsız etti. Farah aşkı da karsi cinsi de biliyor ama bilmiyorum dediği halde gururun hep yanında olmasi ve ona temas etmesi beni rahatsız etti. Yazi dili zaten facia. Tamam yazarin anlatım tarzi bu ama o kadar da değil. Özet geçmiş her seyde. Erkek karakter psikopat deli ama o kadar iyi guzellenmis ki bu yaptıklarını kötü diye adlandırılan karakter yapsa iğrenilirdi. 2. Kitaba geldik hala farahin yaşadıklarını bilmiyoruz. Anlatmıyor çünkü. Toksik ilişki yazma konusunda maralin eline kimse su dökemez sanirim. Bu kitapta fazlaydı. Her iki bölümde bir trip. Bıktırdı açıkçası. Tüm serilerin 3 4 kitap olmak zorunda degil. Bazıları tadında olabilir. Ha 3 4 kitap mi yazacaksin o zaman konular var onlari işlersin sonra baska hikayeler açılır. Açarsın geçmişi işlersin bu süreçte yeni karakterlere yeni hikaye girişine gerek yoktu