Sabahattin Ali çok güzel anlatmış: Uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman ettirmeyecek insanlar için çabalayın, sizin verdiğiniz bütün emekleri görmezden gelen insanlar için değil. Çünkü bir şeye boşa emek verdiğinin farkına varmak kadar kırıcı bir şey yok hayatta. 🍀
Buna ek olarak uğruna bir şeyler yaptığınız için pişman ettirmeyecek 𝙠𝙪𝙧𝙪𝙢/𝙠𝙪𝙧𝙪𝙡𝙪𝙨̧/𝙩𝙤𝙥𝙡𝙪𝙡𝙪𝙠𝙡𝙖𝙧/𝙛𝙞𝙧𝙢𝙖𝙡𝙖𝙧 için çabalayın, sizin verdiğiniz emekleri görmezden gelen 𝙠𝙪𝙧𝙪𝙢/𝙠𝙪𝙧𝙪𝙡𝙪𝙨̧/𝙩𝙤𝙥𝙡𝙪𝙡𝙪𝙠𝙡𝙖𝙧/𝙛𝙞𝙧𝙢𝙖𝙡𝙖𝙧 için değil. 🍀