Binnur IŞIK

Binnur IŞIK
Sürü psikolojisinden uzaklaşmış,rahatlığın ve inadın her gramı üzerinde toplanmış,akıl ve mantığı kendinden bir adım önde giden,kafasının dikiyle yol alan,yalnızca özgürlüğüne âşık birisi.
Ne güzel dillendirmiş Oktay Rıfat;
Ağzımın tadı yoksa,hasta gibiysem, Boğazımda düğümleniyorsa lokma, Buluttan nem kapıyorsam,vara yoğa Alınıyorsam,geçimsiz ve işkilli, Yüzüm öfkeden karaya çalıyorsa, Denize bile iştahsız bakıyorsam, Hep bu boyu devrilesi bozuk düzen, Bu darağacı suratlı toplum!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dünyanın kapısını bir kez çaldınız mı,sizi hiçbir şey tutamaz.
Azar azar unutulmaya başlanır her şey, insanlar başka şeylere,başka husumetlere dalmışlardır.Hepsi bu kadardır işte.
Bitmeyen karanlık bir tünel.Ve buna yaşamak derler.