" *Yaşamına son verme girişimi ile birlikte yaşamla ölüm arasındaki evrede hayatındaki diğer olasılıkları, yaşayamadığı hayatları, deneyimleyen Nora'nın hikâyesine tanıklık ediyoruz.*
Okumak için geç kalmışım dediğim bu güzel ve akıcı kitabı okumayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ediyorum."