"Hayatı komplike hale getiren ben, sen ve onlar; yani biziz. Üstatların çok güzel sözleri vardır. Sonu nettir, 'insanlar iyiler ve kötüler olarak ikiye ayrılır.' Öyle rengi, dili, cinsi, dini diye sınıflara ayırmanın faydası yok, zararı çoktur. İnsan duyguları ortaktır, farklı kılan olgulara boyun eğmek, bizim hatalar yapmamıza sebep olur. Gereksiz tüm bu laf kalabalıkları, yaftalar, etiketler bizleri bir çöp yığını haline getirir. Nitekim: Karmaşık değil yaşamak..."