Bir yaz

Bir yaz
@Bir_yaz
Kabul et ikimizde seviyoruz. Ben seni, Sen onu...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ölmek için çok erken fakat yaşamak için de çok geç...
Kalbimde derin bir yara çarpmıyor ama sızlıyor. Içimdeki bu sızı gerçek değil sanırım. Evet bir ölüyüm! Fakat hala dökecek gözyaşım var... 》ÖLÜ GELİN
Senden çok şey istemişim sanırım...biraz sıcaklığını, biraz sevgini...bazen kendi kendime ; gerçekten de çok şey istemişim diyorum. Ne garip biliyor musunuz? Aradığımız şeyleri bize verecek olan insanlar da değil de, daha cok zehir edecek ve hayatımız boyunca hep bi yanımızı eksik bırakacak insanlarda aramışız...olmayan kalplerini yuva bellemiş ve çok şey istemiş gibi, sürekli kendimizi suçlamışız...ve ne biliyor musunuz? Bu hissizlik hissi, hiç bir zaman dinmeyecek kadar büyük. 》 ÖLÜ GELİN
"Muhtemelen hiç bilmedigim şeylere karşı özlem duyuyorum."