Senden çok şey istemişim sanırım...biraz sıcaklığını, biraz sevgini...bazen kendi kendime ; gerçekten de çok şey istemişim diyorum. Ne garip biliyor musunuz? Aradığımız şeyleri bize verecek olan insanlar da değil de, daha cok zehir edecek ve hayatımız boyunca hep bi yanımızı eksik bırakacak insanlarda aramışız...olmayan kalplerini yuva bellemiş ve çok şey istemiş gibi, sürekli kendimizi suçlamışız...ve ne biliyor musunuz? Bu hissizlik hissi, hiç bir zaman dinmeyecek kadar büyük.
》 ÖLÜ GELİN