Bir zaman şiir yazdım, hayatımın bir noktasında ise hep tiyatro vardı. Yaşadım,yazdım yine karalarım ama şair sıfatını giydiremem üstüme. Büyüdüm, büyürken acı çektim, bir zaman sonra benimsedim. Güzel dünlerdi.
Izin alıp dinleneyim istedim ev hanımı olmakta ne var diyen olursa ağzının ortasına kürekle vurabilirsiniz ne çamaşırı bitti ne bulaşığı şimdide yerlere vileda atacağım belim koptu daha da izin almam ;)