K70

K70
@Birbeyy
No/mesaj:( Bir gün gide bileceğin yer sensindir..
Virginia Woolf
Ne hoş güzelliği vardır; hafif adımlarla dünyadan gülümseyerek geçenlerin. Kimseye bir kötülüğü dokunmadan yaşayanların, onurlu bir yaşamı seçenlerin..
Reklam
Biri ağlar,biri Güler,ama aynı kişi.siz o insanı tanımak için uğraşmayın yeter.
Bir gün sokak ortasında öldürülsek yardım eden olurmu şüpheliyim ama kesin bir videomuz olur bundan Eminim...
Sevmekmi?bulutlar da güzel dokunamadıktan sonra...
"Aradı-arayacak, geldi-gelecek diye beklerken; öldün-ölüceksin haberin yok adamım." - Wusta