K70

K70
@Birbeyy
No/mesaj:( Bir gün gide bileceğin yer sensindir..
İnsan kimliğili belirsiz bir kişiliğe sahip degilmi.!
Reklam
‎Denize girdiğimiz için boğulmayız, denizden çıkamadığımız için boğuluruz
"Önce sen kendini geliştir Önce sen kendine emek ver Önce sen doğru insan ol ki Karşına da doğru insanlar çıksın..
Ses olma müzik ol. dünya yeterince sesli..
Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın kimseye saygısızca gitmedim. Aram bozuk olsa bile birinin banan ihtiyacı olsa hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının sevginin hatta şefkatin bile iyileştiremeyeceği insanlar var. Sabahattin ali özletmiş.