K70

K70
@Birbeyy
No/mesaj:( Bir gün gide bileceğin yer sensindir..
Ses olma müzik ol. dünya yeterince sesli..
Reklam
Bana ne kadar kötülük yapılırsa yapılsın kimseye saygısızca gitmedim. Aram bozuk olsa bile birinin banan ihtiyacı olsa hiç düşünmeden giderim ama görüyorum ki saygının sevginin hatta şefkatin bile iyileştiremeyeceği insanlar var. Sabahattin ali özletmiş.
Bir insanın duruşu olmalı dik durmalı , kimseye eğilmemeli eğileni herkes sever !
Kimsenin sizi bulmasını beklemeyin; nitelikli insanlari siz arayın! Ben insanları arar bulurum iyi hocalardan eğitim almak için bizzat çok uğraşmışımdır. Neticede kimse gelip beni keşfetmedi kimsenin gelecek hali de yoktu! İlber ortaylı