Gülistan

Gülistan
@Birdostun
Yaşamınızı insanların büyürken kavradığı kadar olan bakış açılarıyla sınırlamayın. Yaşam, kendinizi sınırlamadan küçük adımlarla keşfetme ve değerlendirme sürecidir...
Sonsuzluk, belki çaresizliğin son bulacağı bir zaman dilimidir. Kimi zaman kandırmak gerek kendini, yoksa nasıl baş edilir gerçekliğin acı yüzüyle Belki inanmak gerek o anı kısa sürede geçip gitsin diye... Kim bilebilir belki de arada takılı kalıp kendini gösterememektir çaresizlik. Çaremizin olmadığı anlarda yaşamdan soyutlanıp dış dünyaya kapatır vücudumuz kendini
Reklam
Ruhum, çırpınışlarının son demlerinde Bedenim yakarışlarının son dönemecinde Yaşamayı çok istemeyi bırakmıştım çok ötelerde Gözüm aramazdı artık mutluluğu hayallerimde Neydim ben, kimdim ben Kim olmayı biliyor muydum ki Nerede ne yapacağımı Nasıl hayat isteyeceğimi Nereden bileyim Ben ki ben olmayı bilmez, biçare Ben ki konuşmayı unutmuş, Sessizliğinde kaybolmuş bir kimse. Vah ki aramaz benim için olmayanı bana benim gibi gelmeyeni. Ben mi, ben kimdim, Ben ki ruhuna bile yabancı biri
İnsan, kendini ziyan etme figürüdür Her uçurumu, her zirvesi kendine olan insan. Düşünen beyni, haykırışlarla doludur Görmeyenlere göz, duymayanlara kulak Konuşamayanlara ağız olmak için Velakin her bir arayış her bir çaba boşadır İnsandır bu yine kendinden olanı kendi elleriyle yıkan İnsandır onu ayaklandırırken seni yerlere yıkan İnsandır her seferinde çaban boşa giderken yine kendini yıkıma sürükleyen İnsandır, kendini bile uçuruma sürükleyen İnsan, tarifi yetersiz kelimelerin bütünüdür İnsan...
Bir beni bilirim, bir de içimde görmezden geldiğim gerçekliği Dilime dökemediğim, İnanmaktan korkup ;öğrenmekten kaçtığım. Öğrenirsem bile Kendimi içten içe öldürüp yine dışa vuramayışımı. Ah doğru ya şuan bile düşünüyorken kendimi öldürüyorum. Acınası beynimin rolü her türlü hedef sonunda beni öldürmek. İstiyor muyum, yaşıyor muyum, Yaşamayı seviyor muyum, Sığınağım olanlar için ayakta mı kalmalıyım? Yoksa bu çaresiz kaldığım dünyada ömrümün bitmesini beklemek, son çarem mi Peki bu beni, beni tanımayanlarda nasıl gösterecek bilselerdi eğer içimden geçirdiklerimi Aciz Çaresiz İyiydi Gerçeği ise görmüyorlardı aslında Ölmüştü ama ruhunun çıkmasını bekliyordu Biçare
Hiç olurdu günüm, günümde o varken, Ben vardım, onun varlığını hissederken, Gelişi yıkımı getirirken, Yokluğu, ızdırabı kendisine teşvik ederken, Kaybolurdum. Mahzun bakardı gözleri, Çaresini bilmediği yolların düşünceleriyle, Belki derdi içinden vaktim dermanım olsaydı olur muydu böyle, Geçmişim gölgem olmayı bırakıp geleceğime yön tutsaydı geçer miydi herşey
Reklam