Bir beni bilirim, bir de içimde görmezden geldiğim gerçekliği
Dilime dökemediğim,
İnanmaktan korkup ;öğrenmekten kaçtığım. Öğrenirsem bile
Kendimi içten içe öldürüp yine dışa vuramayışımı.
Ah doğru ya şuan bile düşünüyorken kendimi öldürüyorum. Acınası beynimin rolü her türlü hedef sonunda beni öldürmek.
İstiyor muyum, yaşıyor muyum,
Yaşamayı seviyor muyum,
Sığınağım olanlar için ayakta mı kalmalıyım? Yoksa bu çaresiz kaldığım dünyada ömrümün bitmesini beklemek, son çarem mi
Peki bu beni, beni tanımayanlarda nasıl gösterecek bilselerdi eğer içimden geçirdiklerimi
Aciz
Çaresiz
İyiydi
Gerçeği ise görmüyorlardı aslında
Ölmüştü ama ruhunun çıkmasını bekliyordu Biçare