Sonu olmayan bir döngü, geçip giden bir dünya
Ben düşünürdüm, düşünmenin ne olduğunu bilmeden
Ben susmuştum, susmamam için gereken onca şey varken
Yaşamak isterdim, nasıl yaşayacağımı bilmeden
Ve ölüyordum, kimse sesimi duymazken
Nefesim göğsüme dar geldiğinde bile neden yaşamak istediğimi anlamazdım.
Bir nefes yorgunluğu içinde yaşamım gözümün önünden geçerken, sessizce seyirci kalmak zorunda kalıyordum, nedenini ben bile bilmiyordum.