Gökyüzünde ateşin kıvılcımı yanarken, gören var mıydı, yeryüzünde olan kıyameti? Gün doğumu'nun ilk saatindeki kızıl turuncularının seyrini görmek isteyen kalmış mıydı? Soru sormayı, olağanı normal karşılamayı alışkanlık haline getirmiş insanoğlundan ne beklenirdi ki