"Hiçbir şeyin ve hiç kimsenin bilinmediği bu dünyanızda, bütün bu karışıklıklar arasında, içinizde bir şeylerin sızladığını hissedersiniz. Üstelik bilmedikleriniz arttıkça, acılarınız da o ölçüde artar."
"Bana en çok dokunan, kendimi her davranışımda suçlu olarak görmemdir. Sanki değişmez yasaların bir sonucuymuş gibi, suçsuzken bile kendimi suçluyorum."
"Geçmişe baktığım vakit, boşa harcadığım tüm anları, yaşam hakkındaki bilgisizliğim yüzünden yanılmalarla, yanılgılarla, önemsiz işlerle yitirdiğim tüm anları düşündükçe bir kan damlası yüreğimi kaplıyor. En iyiye ulaşmak için değiştireceğim kendimi. Tüm umudum bundadır. "