Bir nasihat ki çok hoşuma gitti;
""Olacak olan da olmayan da ve olmakta olanda hayır vardır. Yazgının bir parçasıyız; Allah'tan hakkımızda en hayırlısını vereceğine iman ederiz... 🤲🏻🤲🏻""
Ne güzel söylemiş Hz. Mevlana;
Ne geçmiş var ne gelecek.
Ne geçmişe bak üzül ne de geleceğe bak tasalan.
İçinde bulunduğun anı yaşa çünkü o an varsın...