Seda

Seda
@Birkulll
•"İnnâ lillâhi ve inna ileyhi raciun" (Allah'tan geldik şüphesiz gene ona döneceğiz .. Bakara\156 ) •"Umma ki, küsmeyesin."
Etrafınıza bir bakın..Herkes her şeyi biliyor. Bilmiyorum demek üç büyük günahtan biri sanki . "Bu yüzden de söz sahibi olmaktan fikir sahibi olamıyoruz."
Reklam
Şu an çoğu insanın en büyük hobisi: Üşenmek . Konuşanı keşfetme zahmetine kim girecek.!
Ne Güzel Demiş
Hz. İsa'ya sormuşlar: "ölü diriltmekten daha zor ne olabilir?" "İfhamu men la yefhem" demiş. "Anlamayana, anlatmak ." Anonim
Sizce de öyle mi?
Aşk bir mazeret bulup elbet bir gün tükeniyor . Ama anlayış ve karşılıklı saygının çözemeyeceği şey yok..
Dünyaca ünlü Amerikalı kişisel gelişim yazarı wayne Dyer walter, "yanlış yöne bakıyorsunuz " diyor mutluluğu arayanlara. Çok uzaklara bakma ..belki de o, tam göz hizanda.
Reklam