Seda

Seda
@Birkulll
•"İnnâ lillâhi ve inna ileyhi raciun" (Allah'tan geldik şüphesiz gene ona döneceğiz .. Bakara\156 ) •"Umma ki, küsmeyesin."
"Sadakanın, kabul edeni Allah olduktan sonra azı çoğu olmaz.."
Sayfa 13 - tahlil yayınları·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Tevbe için de Kadir Gecesini bekleyecek vaktimiz yoktur. Ne zaman günahlarımızdan sıyrılırsak bizim Kadir Gecemiz o gecedir."
Sayfa 11 - Tahlil yayınları·Kitabı okudu
Hadis-i Şerif
"Kim tam bir imanla ve ecrini Allah'tan bekleyerek Ramazan orucunu tutarsa, onun geçmiş ve gelecek günahları mağfiret olunur."
'Kendimi arıyorum, meşgul çalıyor.'
Seyrek gülüş, sen ne güzel bir şeysin Nazlanırsın ama bir gün gelirsin