O kadar gereksiz sorgulama var ki kitabın içinde . Hem erkek karakter hem de kadın karakter için . Bir ergen kitabı okuyor gibi . Ben şahsen beğenmedim. İç diyaloglar beni çok sıktı yarım bıraktım. Bu niye böyle şu niye şöyle ki ben sadece şöyleyim bu haksızlık vsvs... Nesi bu kadar beğenildi anlamadım.