Biray

Wilhelm, mutluysak nedeni hayalet gölgeler değil mi?
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam
Uşağımı ona gönderdim, sırf bugün onu görmüş biri yakınımda olsun diye. Onu öyle bir sabırsızlıkla bekledim, öyle bir sevinçle karşıladım ki! Utanmasam tutup alnından öpecektim.
Sayfa 37·Kitabı okudu
"Keşke insan her gün kendisine şunları söylese:" dedim "arkadaşların için tek yapabileceğin, onların mutluluklarını bozmamak, mutluluklarını paylaşarak artırmak. Ruhları endişe verici bir tutkunun altında ezilip kederle mahvolurken onları biraz olsun avutabiliyor muyum? "
Sayfa 31·Kitabı okudu
...bunların hepsi Wilhelm, beni dilsizleştiriyor. Ancak kendi içime dönersem bir dünya buluyorum.
Sayfa 9·Kitabı okudu
O yüreği hissetim
Ama onu tanıdım, her halimi ona sergileyebildiğim için karşısında kendimi olduğumdan daha önemli hissettiğim o büyük insanı, o yüreği hissettim.
Sayfa 8·Kitabı okudu
Reklam