Aslında çok güzel bir fikrim var yalnız bana bunun için istekli bireyler lazım. Şöyle bir etkinlik yapmak istiyorum bir grup kurmak. Bu grup telegramdan yada burdan da olabilir iletişim halinde olacak. Bu grup bir kitap belirleyecek herhangi bir türden olabilir. Bu kitabı okuyup belli aralıklarla (2 haftada bir olabilir) kitap tahlili yapılmak üzere iletişime geçilecek. Hem bu şekilde kitap okumuş olacağız hemde kendimizi geliştirmiş olacağız. Bunu gerçekten yapmak isteyen varsa bu iletinin altına yoruma yazsın.
Elinle kırdığın alçıya, dilinle kırdığın tartıya alınır. Söz ağırdır hafız, dirhem dirhemle tartılır. Vedalaşmak kolay, sen helâlleşebilecek misin,
Onu söyle?..