Bişeng

Yorgunluk filan değil dışında yorgunluğun bu, kederin de, umutsuzluğun da, açlığın da, bilirim, bu kahrolası şeyin böylesini duymadılar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Düşmanı yenecek işçi sınıfımıza selam! Paranın padişahlığını, karanlığını yobazın ve yabancının roketini yenecek işçi sınıfına selam!
Açlık ordusu yürüyor yürüyor ekmeğe doymak için ete doymak için kitaba doymak için hürriyete doymak için.
Yaşamak güzel şey. Hep beraber yaşıyorsak güzeli.
bir gün gelecek ansızın gelecek bir gün ayak izlerimin ağırlığını duyacaksın içinde uzaklaşan ayak izlerimin ve hepsinden dayanılmazı bu ağırlık olacak.