Birbirinize yeniden kavuştuğunuzda, gözleriniz de kör olacak, duygularınız da, çünkü bizim yaşadığımız ve bizi bu halimizle yaşatan duygular doğmuştur, gözlerimiz olmasaydı duygularımız bambaşka olurdu, bu ne şekilde olurdu, duygularımız ne kadar farklı olurdu, bilemeyiz...
Gözler, yani kelimenin tam anlamıyla göz dediğimiz organ hiçbir ifade taşımaz, oyulup çıkarılsalar cansız iki bilyedirler sadece, gözkapakları da öyledir, çeşitli görsel güzellikler ve incelikler, kaslar ve kirpiklerde toplanır, ama yine de dikkatleri çeken gözlerdir.
Hayalet gibiler, hayalet olmak bu olmalı, hayatın var olduğundan eminsinizdir, çünkü dört duyunuz bunu söylemektedir, ama gözlerinizle göremiyorsunuz...
Sanki günümüzü anlatıyor ...
Müzik yoktu, dünya hiç bu kadar sesiz olmamıştı, sinemalarla tiyatrolar evsiz barksız kalanlara ve kendilerine bir ev aramaktan vezgeçenlere hizmet ediyordu sadece, bazı gösteri salonları, en büyük olanlar, önceleri, hükümetin ya da hükümetten geriye ne kaldıysa onun geçmişte sarı humma ya da veba gibi salgınlar sırasın da uygulamış ve çok etkili oldukları kanıtlanmış yöntem ve önlemlerın beyaz kötülüğe karşı da etkili olacağını düşündüğü dönemde karantina mekanı olarak kullanılmıştı ama artık her şey bitmişti.