Püsküllü

Püsküllü
@Bknzbirdeli
"Diken de olsam gül dalındayım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ben sizi evvel zaman içinde sevdiydim. Kaf dağının ardındaydınız..."
Hakikate nasihatle gelmeyeni musibet döve döve getirir. (Alıntı)
Geçmişteki bazı anlar, keşke diyorum uzaktaki bir yer gibi olsanız. Zor da olsa size ulaşıp belki sadece bir iki saat kalıp sonra dönsek yine günümüze. Hayal bu ya... Sevinirdim çokça...
Mazi Kalbimde Yaradır
...ama ben sizi nasıl da kırılgan nasıl da kendiliğinden sessiz ve kimsesiz sevmiştim... Mevsimlerden bahar, kuşlardan serçe, çiçeklerden papatya, renklerden beyazdınız. Ben sizi içimde geç kalmış cümlelerin telaşıyla ve merdivenleri üçer beşer çıkmanın coşkusuyla sevmiştim. Ama ben sizi son istasyonlar gibi gibi sevmiştim.