SVaveyla

SVaveyla
@Blaaaackkk
“Ayrılmak bir solucanın ikiye bölünmesi gibidir,” dedi, “bölündük­ten sonra tanımaz, birbirini parçalar.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Beni neyin beklediğini bilmiyorum. Ama beni güzel günlerin beklediğine inandığım günler çoktan bitti.
“Hardasan yar diyor,” dedi, “ateştesin, harda­sın.” “Bence nardasan diyor,” dedim. "Ha har ha nar, ikisi de ateş,” dedi. “Ama nerdesin demek de istiyor olabilir,” dedim, "nardasan yar.” "O da ateş değil mi?” dedi, “ayrılık.” Doğru.
“Mutsuzluğu­muzun önemli bir nedeni şu floresan lambalar,” dedi, "beyaz ışık yasaklansa milletçe depresyonu yeneceğiz.”
Her suçu kadere atmak marifetmiş gibi
Hayvanların yalnızlığı içime dokununca salak de­dim kendime. Bu onların doğası, sen kendine bak. İnsanınkine kader diyoruz ama.