SVaveyla

SVaveyla
@Blaaaackkk
İnsan gerçekten yaşamayınca seraplarda avunur. Ne de olsa, tam bir hiçlikten iyidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+ Bugün de hava pek güzel.. Sıcak değil. - Tam insanın kendini asacağı bir hava..
Görüş denilen şeylerin , kendi başlarına ölü harflerden başka bir şey olmadıklarını unutmamalıydın.. Eylemde bulunmak gerekirdi.
Ya, evet! Parlak bir kişiliktim, hiç kimseyi aydınlatmayan...
Zaten yaşam dediğimiz şeyin kendisi de öylesine sıkıcı, aptalca ve kirli ki...