Tümge Özgün

Tümge Özgün
@BlairCornelia
Sonu rahatsız ediciydi bence
Puan vermedi·384 syf.·
2026 1. kitabı
Hassassanız okumayın. Sanırım kitabı beğenmeyen tek kişi benim. Aslında çok iyi yazılmış ve kurgulanmış. Bir gecede bitirdim ve çok merak ettim, çok heyecanlandım. Karakterle bağ kurup siz de tam onun gibi düşünüyorsunuz okurken. Ters köşeleri de güzel vermiş yazar, kalemini gerçekten sevdim ama benim derdim kitabın sonuyla, sonundaki o caniyle. O kadar rahatsız oldum ki bitirdiğimde korkudan ağladım ve kitabı atmak istedim, aşırı rahatsız hissettim kendimi. Bakın 35 yaşındayım ve bin tane böyle kitap okudum ama sadece bu beni çok huzursuz etti. Bundan sonrası spoilerlı bir yorum olacak onu belirteyim. Sonunda babasının bu kadar ileri seviye bi psikopat olması fikrini sevmedim ben. Mesela Ted’in çoklu kişilik bozukluğu olsaydı ve her şeyi diğer kişiliği yapmış olsaydı ve bunları babasının kadınlara şiddet uygulamasına şahit olduğu için yapmış olsaydı kabul edebilirdim ama direkt babasının ruh hastası bi manyak olması ve Ted’in 7 (SADECE YEDİ) yaşındayken babasının bi kadını öldürüşüne şahit olması ve bunu yıllarca kendi yaptı sanması… Çok midem bulandı okurken, sanırım Tedle çok empati kurmuştum o yüzden bu kadar rahatsız oldum ama yine de ben gerçekten beğenmedim bu kısmını. Ve babasının caniliğini anlatmak için çocukken hayvanları kesmesi detayını kullanması… Keşke o son sayfaları okumasaydım, hala kafamdan atamıyorum. Beni rahatsız eden bi şey daha vardı, doktorun Ted’i zorla hastaneye kapatması ve bunun için sorumlu kişiyi de manipüle etmesi. Bu olay bizi okurken yanlış yönlendirdi. Sanki doktor ve birkaç kişi Ted’e zarar vermek istiyormuş gibi hissettirdi bana. Biliyorum karakterin bakış açısından olayı onunla aynı yaşamamız için böyle
İyi AdamFederico Axat · Domingo Yayınevi · 2017515 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.