“Bir yaratıcı olmaya ve ortaya yeni yaratıcılar meydana getirmeye hazır değilsen çocuk yapma.” İhtiyaç için çocuk dünyaya getirmek yanlış bir şey, yalnızlığını hafifletmek için çocuğu kullanmak yanlış, insanın kendisine benzer bir kopya çıkarmayı kendine amaç edinmesi yanlış. Tohumlarını geleceğe doğru kusarak ölümsüzlüğü araması da yanlış, sanki spermler bilincini taşırmış gibi!
Sorun bakalım kimler daha emniyette,kimler daha rahat, kimler sonsuza dek mutludur?
Ben size yanıtı söyleyeyim: Yalnızca sığ zihinli olanlar yani sıradan insanlar ve çocuklar!