Gündedün

Sabahtan akşama tanrıyı eleştirip, kavga ediyorum
Reklam
İnsanları en gerçek olduğu gibi halini sınır koymadığınızda görüyorsunuz, ona her şeyi yapabilme izni verdiğinizde oda rollerinden sıyrılıp kendi gibi olma huzuruna kavuşuyor ama sonu çok çok hüsran sizin açınızdan, kendi sınırlarını kendi oluşturmuş insan o kadar yok ki( kimsenin sınırlarıyla ilgilenmeden doğrusunu yanlışını her şeyden bağımsız kendi oluşturmuş insan, herkese aynı muameleyi yapan insan belki de), zamane iletişimi böyle muhatabımı kafamda bir yere konumlandırıp ona göre bi davranış oluşturayım. Buda tamamen güç algısından. Davranış oluşturma kısmı ne nemalanabilirim, ne alabilirim, ne verebilirsin, ne vadediyorsun Davranış oluşturma kısmı iki tanecik yani yaltaklanmak, aşağılamak Birinin sizin gücünüzden faydalanmak için sizinle iyi geçiniyor olması ve hatta sizin bunu farketmeyecek kadar aptal olduğunuzu düşünüp ona rağmen yaltaklanması çok alçaltıcı, ama buna maruz kalan insanlar çoğu zamanda kendide bunu başkasına yapan insanlar bence, besleme, geri besleme Sınır koymayın, güçsüz gözükün, kendinizi dahi koruyamaz gözükün, bu bi taktik diyil, bu bi gerçeklik arzusu, ben neden kendimi korumak zorunda kalıyım ki, neden herkes kendini korumak zorunda, herkes neden kendi hayat telaşesinde diyil de zarar vermeye bu kadar konsantre Tanrı ideal bi dünya da vadetmedim diyor, pembe pamuk bulutlarda
Kendime bayram hediyesi Kayıp Zamanın İzinde serisi aldım, hiycanlıyım, ben de okuycam sonunda Marcel Proust
Huzursuzluğun Kitabı: tapınak
Pessoa ile aynı dönemde yaşasaydım, uşağı hizmetçisi olsaydım, Ophelia olsaydım. Bence bunu karşılayan bir kelime, ifade olmalı yazarlara duyulan yüksek yüksek hisler, tapmak ya da, Pessoa tapılabilinir
O toplumu kim oluşturuyorsa senin de onlar kadar varoluş hakkın var o toplumda, toplum dediğim benim dışımdaki diyil, benim de dahil olduğum. Ben, o dahil olduğum toplumda birileri için norm dışı kalırken kimse benim için norm dışı diyil, norm dışı yoktur, çünkü norm yoktur

Gündedün

@Blnc
·
Toplumla uyumlanmak zorunda diyilsin, uyumlanadabilirsin ama uyumlanmak zorunda diyilsin. Kendin olma, istediğin gibi olma hakkına sahipsin ve bu seni problemli yapmaz, kendin olarakta toplumla uyumlanabilirsin, kendin olarakta toplumla uyumlanmayabilirsin, normlara uymak diye bir şey yoktur, çünkü norm yoktur, norm olan senin kendin olma hakkındır