Gündedün

Pessoa: kafayı yemiş bir gerçeklik ...doğruyu söylemek gerekirse umrumda değil, başkalarının acılarını önemsemediğim gibi...s.488 Huzursuzluğun Kitabı Bu kısma ben çok katılıyorum. Dünya zaten leş gibi bir yer değil mi, kısacık minicik hayatımda da dünyadaki tüm acılara vahşete kucak açıp ah vah etmeyi tercih etmiyorum, bunu samimi de bulmuyorum. Tanrının suçu ve ben kudretli diyilim. Bencil de diyilim, benim başıma da gelebilir, kimseler ah vah etmesin, herkes minik kısa hayatında ne kadar huzurlu yaşarsa o kadar anlamlı değerli bence
Reklam
Pessoa biras çılgın biri
Başkalarıyla birlikte hareket ettiğimde en azından bir şeyi kaybetmiş olurum: tek başıma hareket etme imkânını. Huzursuzluğun Kitabı
? İşsizim

Gündedün

@Blnc
·
Sabahtan akşama tanrıyı eleştirip, kavga ediyorum
Sıcaklıkla orantılı artan varoluş sancılarım
Yemek yiyemiyorum, uyuyamıyorum, nefes alamıyorum, dışarı çıkmak istemiyorum. Yazın. Yaşamıyorum.
Beni neden yaptın?
Tanrı benimle ne kastetmiş olabilir? Søren Kierkegaard İlla bu dünyada olmam gerekiyorduysad insan neden yaptın beni tanrı