Değerli bir eylem değer koruyan bir eylemdir. Doğru bir eylem ise o şartlarda en az değer harcayan eylemdir. Çünkü ne yazık ki yaşamımızda çoğu kere değer koruyamıyoruz ama en az nasıl harcarız diye düşünmek gerekir.
İonna Kuçuradi
Burada paylaşılan kütüpleri görünce imreniyorum, kitap mağazası gibi kütüphaneniz var. Sonra aklım almıyor bu kadar nasıl okunur. Ben bi cümleyi anlamayınca üç gün onu anlamayı bekliyorum.
...üstünlük kaygısını sırtında bir mücevher sandığı gibi hissetmeyen...
Huzursuzluğun Kitabı s.154
Kastımız aynı Pessoa ile. Ama o çokçok güzel bi edebi
Gündedün
@Blnc
·
Şimdiye kadar olan yaşamımda başarı olarak degerlendirdiğim nadirlerden biri: daha daha daha ve daha hissetmeye ihtiyacım yok