Gündedün

Tüm insanların bir zamanlar bebik olması ne garip dimi
Reklam
Es' ce sözlük
Rastgele Hoyrat: insan İnsan: cambaz Hayat: alışveriş Tatmin: olanaksız Denge: olasılıksız İlişki: takas Söz: büyü Anlam: biricik Biricik : ben, sen, o Yuva: kendim Güven: kendin Yansıma: kendimiz Kayıp: Es Doğa: öz Huzur: yeşil, mavi Pembe: bulutlar Göksel: romantizm Cazibe: meyve Müzik: baba Hayal: tuval Özgürlük: kara delik Enerji: renk, havai fişek, şimşek, balon Göz: kader denilen Yüz, sima: geçmiş Değer: elzem Sınır: yeltenme! Hak: yok Tanrı: neredeydin?
Es' ce sözlük
Hoyrat: insan İnsan: cambaz Hayat: alışveriş

Gündedün

@Blnc
·
Metamoriziiim
İnsanın tanımı ipteki cambaz olsun. Çok uygun bi tanım. Cambazın tanımı da tehlikeli, heyecan verici gösteriler yapan kimse, bu tanım insana çok yaraşır bence, iyi eşleşme. Dünyada kaldığımız süre ip uzunluğu ile doğru orantılı. Ya düşüyorsun yerdesin, ya da yürüyebilmek için çabalıyorsun, bura gibi. Gösterinin adı denge, amaç dengeye çekilmek, sağa sola düşüyoruz, yalpalıyoruz ilerliyoruz, düşüyoruz yine, ne kadar çok ipte kalırsak o kadar dengeye yaklaşıyoruz. Tatmin olduğumuz bir nokta yok, düşeceğiz yine, stabil olduğumuz bir nokta yok, duramıyoruzda, düşsek kalksakta hep ilerliyoruz, ipin üzerinde mola veremiyoruz, bu da zaman, tek stabilite bu, ilerliyor olmak. Zaten hiçbir zaman koşamayacağız o ipte, yürüyebiliyorsak 3 5 adım, piştik demek, bedeller ödendi yani çok düştük ipten. Ama yine de düşeceğiz ipten insan olmak böyle bir şey dediler. Yol bittiğinde ip bittiğinde umarım tüm düşüşlere, kalkmak zorunda oluşuna değmiştir, değerlenmiştir, değerlenmişsindir. Metaforumuz pro cambazlar harici oluşturulmuştur. Kendilerini kutsuyoruz, Büyük insanlar. Kafa açmıyoruz
Hicbir şey istemediğimi sanıp o kadar çok şey istiyorum ki, hiçbir şey istemediğimi sanma sebebim de bu, çünkü yok, yok ki
Metamoriziiim
İnsanın tanımı ipteki cambaz olsun. Çok uygun bi tanım. Cambazın tanımı da tehlikeli, heyecan verici gösteriler yapan kimse, bu tanım insana çok yaraşır bence, iyi eşleşme. Dünyada kaldığımız süre ip uzunluğu ile doğru orantılı. Ya düşüyorsun yerdesin, ya da yürüyebilmek için çabalıyorsun, bura gibi. Gösterinin adı denge, amaç dengeye çekilmek, sağa sola düşüyoruz, yalpalıyoruz ilerliyoruz, düşüyoruz yine, ne kadar çok ipte kalırsak o kadar dengeye yaklaşıyoruz. Tatmin olduğumuz bir nokta yok, düşeceğiz yine, stabil olduğumuz bir nokta yok, duramıyoruzda, düşsek kalksakta hep ilerliyoruz, ipin üzerinde mola veremiyoruz, bu da zaman, tek stabilite bu, ilerliyor olmak. Zaten hiçbir zaman koşamayacağız o ipte, yürüyebiliyorsak 3 5 adım, piştik demek, bedeller ödendi yani çok düştük ipten. Ama yine de düşeceğiz ipten insan olmak böyle bir şey dediler. Yol bittiğinde ip bittiğinde umarım tüm düşüşlere, kalkmak zorunda oluşuna değmiştir, değerlenmiştir, değerlenmişsindir. Metaforumuz pro cambazlar harici oluşturulmuştur. Kendilerini kutsuyoruz, Büyük insanlar. Kafa açmıyoruz