... ama hiçbir zaman kederi bastırıp üstünden atabilecek biri olmamıştım. Hep kederin olgunlaşmasını, onu karnımda taşımayı ve benden kopmasını beklemek zorundaydım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tehlikenin belli belirsiz farkındaydım, ama bunca yılın ardından kendini düşüşe bırakıvermenin baştan çıkarıcılığı direnebileceğimden çok daha güçlüydü.
Sıçanları, örümcekleri ve sinekleri evcilleştirip onları sevmeye başlayan tutuklular varmış. Onların kendi durumlarına uygun davranışta bulunduklarını düşünüyorum.