Kitap, insanın kendini tanıma, geçmişle yüzleşme, içindeki gücü keşfetme ve hayatın anlamını bulma sürecini anlatıyor. Ben çok beğendim okurken zevk aldım.
“Hayat, seni incitmek için değil, içindeki gücü hatırlatmak için sınar. Her yara, içindeki ışığa açılan bir kapıdır.”