''Bu yüzden insanlar kitap okur. O zaman kalpten hissedebilirler birine merhamet göstermenin ne olduğunu.. Merhameti unutan biri ne hale gelir, anlarlar... Ve eski, nazik kitaplar bazen usulca 'Zengin olmak mı istersin, yoksa mutlu olmak mı?' sorusunu fısıldar.''