ABD-TÜRKİYE maçında 2. Dk da gol yemişiz zaten sondan ikinci olduk bu kadar gösteriş yapıp bu kadar boş bir görüntü için değdi mi ? Ya bizim voleybol milli takımımız bin kat daha iyi işlere vesile oluyor boyları 1.95-1.98 ekonomik bölümde uçuş yapıyorlar reva mı?