Çok sevdiğim insanlara belki bir gün benim de onları kırabileceğimi o yüzden benimle bile her zaman aralarında birer mesafe olması gerektiğini belirtirim.Bu onu dışlamak değil onun kendimden bile zarar görmesini önlemek. Çok sevmek üzmeye engel olamıyor çünkü bazen…🦋