"Bugün hayatımın en güzel günüydü, anne ve babamı buldum. Mektuplar sayesinde onların gerçek olduklarını hissettim. Artık ben bir yetim değilim. Kendimi sanki bir kitabı açmış ve içinde dünden kalan tatlı, sevgi dolu kurumuş güller bulmuş gibi hissediyorum."
"Yaşamak için çok savaştım ama hiçbir faydası olmadı. Ölmem ve önemsediğim her şeyi ardımda bırakmam gerekiyor."
...
Önemsediği her şeyi geride bırakacaktı. Onun hazineleri sadece dünyaya aitti... Hayattaki minik şeyler için yaşamış ama onlarında hepsi geçip gitmişti. Ebediyete uzanan daha büyük şeyler unutulmuş, iki hayat arasında koca bir boşluk doğmuştu. Ölüm bir yaşamdan diğerine geçişti. Alacakaranlıktan aydınlığa...